Jednoduchý čítač z PE

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Duben 11 21:14:56 CEST 2008

Pouziva se to v profesionalni praxi napriklad jako vystup chybovych
hlaseni u zarizeni ( konkretne  treba datovy multiplexer - FLEXIMUX)
Pokud je na zarizeni chyba , postupne problikne ciselny kod te chyby.
Usetri se s tim misto na panelu  a   pocet sedmisegmentovych
zobrazovacu :-)
Ja si na to zvykl a mohu rict, ze to je pomerne "citelne" a  funkcni.
Nekteri vyrobci zasli jeste dale a misto 7 - segmentovek pouzivaji
jedinou led a taky to "jde"
Chyba cislo 3 -7 - 1 treba pak vypada takto :

blik-blik -blik          blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik
blik           a znovu                 blik-blik -blik
blik-blik-blik-blik-blik-blik-blik            blik