Jednoduchý čítač z PE

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Pátek Duben 11 12:21:51 CEST 2008

Ja som to nemienil stavať len ma to zarazilo a myslel som,že mi niečo
uniká. Myslel som,že to treba roztočiť,ako tie populárne digitálky na
motorku.Ale na to je to prepínanie asi pomalé.Tiež som si myslel,že to
je apríl.Pripadá mi to strašne nepraktické, prípadne tam mal autor dať i
sw pre LCD ,alebo iný displej.

                                                     P.B.