tienenie LAN konektorov

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Duben 11 09:41:39 CEST 2008

>  > Diky za odpoved. Nebyvaji pak problemy se zemnimi smyckami?
>
>  Videl jsem i kabely kde je to stineni pravidelne prerusovane. Pro
>  pripadne preruseni zemnich smycek. Rekl bych ze pokud je v baraku
>  poctiva tridratova instalace kde po PE netece proud, tak by tyhle
>  problemy nastavat nemely.

Nojo, jenže když už někdo použije stíněný TP kabel, tak to obvykle
neni v malym baráčku, ale v nějaký velký hale - fabrice. Tam je pak
malá šance, že by skrz PE netekl žádný proud, páč se tam dostane např.
přes odrušovací kondenzátory ze spínaných zdrojů nebo už jen proto, že
část instalace bude 4-vodičová (3xL + PEN) - a to v případě větších
průřezů kabelů bývá často.

P.K.