Rizeni voziku

Pavel hw@itherm.cz
Čtvrtek Duben 10 19:16:56 CEST 2008

kdyz ctu neco o retezu, napadla je meste jedna vec. Existuji magneticke
retezy, tzn. plastovy retez ktery obsahuje magnety a vozik je pak tazen jen
tim magnetickym polem, v nejakem vedeni. vyhoda je zastavovani, staci nejaka
mechanika (pist, doraz)

mozna bych nekde nasel fotky kde to tahalo desitky voziku linkou

Pavel

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 10, 2008 1:57 PM
Subject: Re: Rizeni voziku

Jak jsem psal optiku bych do prumysloveho prostredi tahal az jako uplne
to posledni.
Uz padlo rozhodnuti, ze nahon bude resen zubovym kolem zapadajicim do
clankoveho retezu (podobny jako na jizdnim kole, jen je uzpusoben tak ze
ma po stranach patky k prisroubovani na podlozku) - tim se to trosku
zjednodusilo - nehrozi totiz prokluz - da se spolehnout na pocet otacek
pohonneho kola (umistim na nej snimac)- minimalne jako kontrolni
mechanizmus spolu s nejakym jednoduchym cidlem ale mikrospinac nebo HAL
sonda a magnet.

Radek Vicek