Pripojeni na mic a sluchatko v telefonu

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 10 18:49:45 CEST 2008

Jestli to jsou trafka jako u modemu, tak jich tu mam dost. Cena = postovne
:-) , (jestli se to vyplati), nebo osobni odber v Praze.
Jindra Polivka
PS: odmazavejte ocasy nebo nas Admin sprdne.
Jindra Polivka

Diky za odpoved,

jiste, GSM brana by stacila, ale ma to mit nejake fce navic a navic je
to na miru pro zakaznika.

Ta pasivni vidlice me zajima, jak to resit? Neco jsem nasel tady
http://www.epanorama.net/circuits/teleinterface.html#hybrid , ale slo by
to i bez trafa?

Externi GSM antenu samozrejme mam, zkusim to nejak lip usporadat.

S pozdravem Jan Půhoný