ZigBee

hobby@rq-elektronik.sk hobby@rq-elektronik.sk
Čtvrtek Duben 10 13:53:21 CEST 2008

zdravim,
nedavno som studoval jeden modul ale potom z kseftu zislo, tak len co si
pamatam:
v uplnom uspati bol odber toho modulu cca 10uA, pre periodickom testovani
signalu myslim 50uA.
perioda testovania sa dala nastavit az na par minut.
10uA versus 50(?)uA - neviem ci sa Vam podari zlepit nieco s mensou
spotrebou...

p.rosko