Rizeni voziku

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Čtvrtek Duben 10 13:12:17 CEST 2008

Kdysi jsem řešil problém identifikace palet s výrobky jezdícími na
dopravníku, jezdily i přes vypalovací pícku. Nakonec to skončilo na plechu s
dvěma velkostmi otvorů (3 stavové kódování žádná/malá/velká díra) a proti
tomu indukční snímač. Třeba by to šlo otočit. Nechodilo to ovšem staticky,
vozíky musely jezdit, dopravník byl ale cyklický a chyba čtení znamenala, že
si paleta udělá další "kolečko"

Radek (benedikt@lphard.cz)