OT: Jak jsme málem bouchli

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Duben 9 20:12:17 CEST 2008

> Myslim, ze by se nic nestalo, jen by tla k pary sel proti tlaku vody v
> pripojce. Navic je tam urcite tlakovy pojistovak, ktery by prasknul.

No s tím přetlačením vody v přípojce mne to samozřejmě taky napadlo, ale
teplota výměníku by tedy stále stoupala (protože by tam už byla jen přehřátá
pára) a nakonec by asi někde něco povolilo - rozletovalo se či prasklo -
a myslím, že ten tlak by si asi našel ven cestu asi poměrně prudce... Nebo
myslíte, že by to taky jen "odfouklo" a pak by z toho už jen tekla ta voda ?

S pozdravem Pavel Troller