Rizeni voziku

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Duben 9 19:17:21 CEST 2008

V textu...

Radek Vicek

Jan Waclawek napsal(a):
> Tak teraz uz tomu vobec nerozumiem, leda zeby podmienka znela tak, ze v kazdom takte musi byt nejaka doba ked nie je na dopravniku ZIADNY vyrobok.

ano defacto to tak je - ten transport nesmi pridavat zadny takt navic -
musi se to chovat jako kdyby si to linky podavaly primo bez mezikusu

> [...]
> 1. nejakym definovanym sposobom vyprazdnit cela - co znamena ze sa musi prejst N taktov bez vstupu (predpoklada sa, ze jednotlive clanky dokazu rozoznat stav "bez vstupu" alebo sa tym v danom clanku nic nepokazi). Moze to znamenat aj to ze sa linka naraz zastavi a rucne sa vyhadzu medziprodukty, ale to sa mi zda ako nezmysel.
> 2. plynule jednotlive clanky prechadzaju na novy produkt tak ako prvy novy produkt prechadza linkou
> 3. toleruje sa N zmetkov, resp. od prestavenia celej linky na novy vyrobok sa na vystupe zahodi N kusov

ja osobne jsem pri tom jednani nebyl a take jsem se nejdriv divil, ale
podle toho, ze na tom striktne trvali bude problem asi v tom, ze se to
nechova jako klasicke shiftregistry rizeny z jednech hodin, ale dva
registry kazdy se svym casovanim, sice nastavenymi na stejnou rychlost,
ale nezavisle - tedy pokud na vystupu prvniho neodeberu tak prvni stoji
bez ohledu zda ten druhy pracuje
To prakticky znamena, ze se na cele lince nevyskytuje vic rozpracovanych
kusu - tedy bez ohledu kolik se provede na vyrobku operaci behem
pruchodu tak se to bere jako jeden takt - nic nez toto zduvodneni me
nenapada - ale ani jsem po tom zvlast nepatral (nas zakaznik nas pan)