Serializer >1Gbps

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Duben 9 14:43:54 CEST 2008

Taky uz jsem se k tomuhle obvodu a dalsim z rady dostal, ale nevyhovuji.
Vypadaji moc fajn, ale maji na vstupech ty enkodery, ktere se nedaji
vypnout. :-(  Navic maji maly rozsah prenocove rychlosti, potreboval
bych se dostat na nizsi. To bych svedl udelat duplikaci bitu v
posloupnosti aby vysledna rychlost byla pro prijimac zdanlive mensi, ale
zase to narazi na ty enkodery.
Potrebuji samotny datovy AC vazany signal, rekonstrukce hodin je delana
v prijimaci jak rikas.
Zatim to vypada dost tragicky.

Tosa