Rizeni voziku

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Duben 9 10:47:38 CEST 2008

Napisu to do textu nize...
Radek Vicek

Jaroslav Kotlaba napsal(a):
> Co to bude za vozik?
Pokud se ptate na ucel tak bude zajistovat napojeni dvou vyr.linek na
sebe - linky nemuzou navazovat, protoze mezi musi byt koridor kde chodi
lidi. Draha bude premostovat cca 3 metry sirku a musi byt takova aby pod
tim mohly chodit lidi. Musi tedy byt rychlejsi nez je takt linky.

> Jak bude velky?

Tezka odpoved - zatim se hledaji reseni jak technicka tak elektricka.
Vozik na sebe nalozi vyrobek a odveze jej na druhou stranu koridoru.

> Jakou bude mit konstrukci?
> Bude se pohybovat na kolejich nebo po podlaze na gumovych kolech?
na tohle nemuzu odpovedet ;-)
jen upresneni - draha nebude kvuli mistni dispozici pulkruh, ale 3
strany obdelnika s radiusy misto rohu takze ten g metr asi pada.

> Jak bude pohanen?
zatim se pocita s elektromotorem a prevodovkou - nahon bud treci rolnou
nebo zubacka

> Bude mit spalovaci motor, elektromotor na baterku nebo na troleje (pripadne jiny druh pohonu)?
urcite elektromotor je to v hale kde pracuji lide - to je take otazka -
vozik bude pracovat v rezimu 24/7 - baterka by byla fajn, ale nejsem
schopen zatim najit nejakou, ktera by vydrzela spolehlive rezim vysokeho
nabijeni po kratke okamziky - nabijet by se dalo jen v mistech, kde se
vozik obcas zdrzi. Koukal jsem take na supercapy, ale nejak mi nevychazi
ani napetove a ani kapacitne. Navic bych musel jeste resit nejake
inteligentni pripojovani aby z toho nelitaly blesky. Zatim se
predpoklada, ze na draze bude trolej a pojedou po ni uhlikove sberace.

> Jakou vzdalenost bude prekonavat?
nemam to ted k ruce ale radove 5-6m

> Bude se pohybovat v uzavrenem prostoru kde nebude nic jineho nebo bude jezdit po hale kde se budou pohybovat lidi?
viz vyse

> Nebylo by mozne vyhradit pro kazdy vozik drahu tak aby se voziky nepotkavaly?
Zatim jsme na nic takoveho neprisli - jeden vozik nestihne takt linky
bez toho, ze by pouzival nejake raketove palivo :-) Jinak samotna
vyhybka neni problem nebo je to komplikace naprosto minimalni.