tienenie LAN konektorov

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 8 11:45:59 CEST 2008

Ahoj,

ja este dodam, precitaj si v nejakej knihe o EMC nieco o zemiach,
tieneni a kabloch. To co sa tam pise povedzme na 70-stranach sa tuna
opisat neda. Mozem Ti ale trochu poradit, najdi si nieco o presluchoch
na kabloch, potom ti to bude trochu jasnejsie. Okrem toho treba este
nastudovat safety normy a poziadavky zlucit. Preto som napisal len moju
vseobecnu odpoved a dufam, ze sa za to na mna nebudes moc hnevat.

A.