high voltage programator pro AVR

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Úterý Duben 8 08:08:32 CEST 2008

Zdravim,

mam dotaz na mistni AVRkare, udelal jsem jednu drobnou konstrukci s AVR
(http://www.voitzsch.net/flashconv_en.shtml) kterouzto jsem nasel na webu,
vsechno beha tak jak ma ale je tam drobna potiz, pouziva se tam ATTiny13 a
vyuziva se vsech pinu proto je (v urcite variante) nutne nastavit RSTDISBL
fuse ale zaroven bych obcas potreboval ten firmware prehrat, coz je bohuzel
mozne jen pomoci %subj%.

Hledal jsem neco jednoducheho samodomo na webu a nasel bud
http://www.obdev.at/products/avrusb/avrdoper.html nebo
http://elm-chan.org/works/avrx/avrxp8.png (resp mirne modifikovanou variantu
http://www.openservo.com/misc/simple_programmer.pdf). To prvni je pro moji
potrebu snad az zbytecne slozite, to druhe by se dalo, ale zase tam neni
navrh PCB, ktery se mi nechce delat :-) Nemate nekdo bud neco podobneho
vyzkouseneho, nebo nestavel jste nekdo ten programator z elm-chan.org a
nemate navrzene tistaky? Kdyz bude nejhur tak si je navrhnu ale nechce se mi
delat zbytecne neco co by uz mohlo byt hotove :-) Chtel bych co
nejjednodussi a neprilis drahou konstrukci, je to opravdu jednoucelovka, s
AVR nedelam (mam na to pujceny programator od kolegy ktery ale HVSP neumi)
takze nejake AVR Dragon nebo neco podobneho opravdu neuziju.

Nasel jsem v archivu vlakno kde se to probiralo
(http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-August/094793.html,
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2007-August/094792.html) tak si rikam ze
mi snad nekdo poradi neco hotoveho resp. vyzkouseneho, at zbytecne netapu
(nejaky bazmek na LPT by mi klidne stacil, asi to nebudu pouzivat moc
casto).

Dusan Dolezal