DS18B20 respektive 1-Wire Dallas

quattro@haje.cz quattro@haje.cz
Pondělí Duben 7 21:43:01 CEST 2008

Dobry den,
provozuji sbernici 1wire doma jako regulaci topeni, rizeni spotrebicu
nocnim proudem atd. Na sbernici jsem spotreboval cca. 300m kabelu.
Sbernice je resena tak jak vysla cca za sebou i do hvezdy. Master je
zhruba uprostred. Kazda vetev ktera vychazi z hlavni vetve a je delsi jak
2m tak posledni cidlo na teto vetvi ma pull-up odpor (jinak ta sbernice
nefungovala). Mam cca 40 cidel (+ dalsich 15 pripravenych ) a vse beha
bezproblemu.
viz odkaz:
http://quattro.haje.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=48&Itemid=26

S pozdravem Vladimir Loula