Xilinx a CERN

dejfson dejfson@gmail.com
Pondělí Duben 7 18:51:16 CEST 2008

V cernu musite rozlisovat mezi vyzkumem a vyvojem. To co delam ja s baluem
je vyvoj. Vyzkum delaji fyzici na experimentech. Na vyvoj se v cernu tlaci
dost, ale jak na koho. Na ty mlade se dost tlaci protoze se vi ze jsou
schopni a hlavne delaji protoze je to bavi. Na ty stare se moc netlaci
protoze se vi ze stary jim to hodi tak maximalne na hlavu (a nebo si na
vyvoj jednoducheho citace ve VHDL rekne pul roku casu). Na vyvoj LHC je
kladen dost extremni casovy limit. Hlavne proto ze se rozchazi 'oficialni
manazerske zahajeni' LHC s tim technickym (rozumejte realnym) asi tak o rok.
Takze si dokazete predstavit jaky je tlak ze strany managementu aby to
behalo. S baluem v podstate spime v praci (maila ted pisu z prace pac se mi
kompiluje vhdl). Co se tyce penez, tak jsou nastesti chlapci z managementu
rozumni a je jim jasne ze cena = 1/cas + <minimalnimoznacena>, takze si o
penize rici muzeme a nikdo moc neremca (pokud teda nechcete do labaku
network analyzer za 100kCHF). s vyberem technologie je to v me sekci
jednoduche - co se vam libi, to pouzijete. samozrejme vase rozhodnuti musi
mit hlavu a patu a musite si jej umet obhajit jak pred kolegy/sefem, tak
pred sebou samym (coz je nekdy horsi, hlavne ta strasna dilemata jako
avr/pic a xilinx a altera :)

d.