tienenie LAN konektorov

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Duben 7 14:59:53 CEST 2008

Ahoj,

problem je to vcelku nie jednoduchy. Ono totiz nie je zem ako zem. Zeme
mozes rozdelit na napajacie, signalne, vykonove podla toho k comu su
vztiahnute. Samostatna kategoria je tienenie, na ktore sa pytas. Ja
osobne by som to riesil podla technickeho riesenia, ktore mas pouzite,
jednoznacny navod na to nie je.

A.