Xilinx a CERN

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Duben 7 14:54:35 CEST 2008

Ahoj,

ja uz sice nie som vyskumny pracovnik, ale najviac vzdy vymyslim, ked
"vypnem z prace" a v klude si na cerstvom vzduchu vypijem pohar dobrej
vonavej kavy. Potom, ked som si precital v kniznici nejake tie odborne
clanky z oblasti, ktore ma zaujimali, a hlavne ked mam pracovnu pohodu a
nemam stres z prace.

A.