Re: Letadla a vůbec - takové jedno víkendové upozornění - původní zadání z min. týdne.

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Duben 7 09:52:47 CEST 2008

Já jsem zadání pochopil tak, že pás se bude vůči zemi pohybovat
rychlostí -v, kde v je rychlost letadla vzhledem k pásu. Pokud by to
bylo nejasné, můžeme zadání zesílit tak, že se pás bude pohybovat
konstantní rychlostí -vmax, kde vmax je maximální rychlost které je
letadlo schopné za normálních podmínek dosáhnout. V obou variantách se
letadlo bude pohybovat vzhledem k pásu i vzhledem k zemi vpřed a
vzlétne.

Aleš Procháska