odstínění magnet. pole, bylo: Jakje na AMPERu

Miroslav Mraz mraz@seznam.cz
Neděle Duben 6 21:40:10 CEST 2008

Při 300 MHz působí hliníkové jádro jako závit nakrátko. Působením
vzájemné indukčnosti tohoto "závitu nakrátko" se tedy vlastní indukčnost
takto konstruované cívky skutečně sníží. Co to provede s činitelem
jakosti to je jiná otázka.
Mrazík