OT: Office 2003 <> 2007

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Duben 5 16:39:17 CEST 2008

Ahoj,

ja by som sa rad spytal, co sa rozumie pod tym pojmom "zarobkova cinnost".
Ved ked doma pisem napr. poviedky o comkolvek, to este netusim o ich
komercnom uspechu ani vo sne. A ked sa sa ukaze, ze na nich zarobim tych
20000,-, to ako pride MS a oberie ma o to, co som zarobil?!

Inak mne osobne sa novy office paci, a uz by som nemenil...

A.