Re: Letadla a vůbec - takové jedno víkendové upozornění
Tony Malecký
tony@malecky.cz
Sobota Duben 5 14:29:15 CEST 2008
Tak například když přistávám s padákem po seskoku z letadla, tak se to dá do
rychlosti větru do nějakých 10m/s. Jelikož mám dost velkej vrchlík tak při
vyšší rychlosti už couvám a to se prostě přistává blbě. Borci na malém
padáku zvládnou i větší vítr... Není problém přistávat i s větrem v zádech
jen to prostě musíš uběhnout. Jinak řečeno je jednodušší přistávat proti
větru, protože díky protivětru mám menší rychlost vůči zemi. U letadla je to
to samý, jen rychlost je vyšší. Navíc já se s padákem natočím vždycky proti
větru, letadlo přistáva v ose přistávací dráhy což znamená téměř vždycky že
je boční protivítr... Proto ta omezení a proto nejde pristavat kdyz o hodne
fouka.... (ne ze by to neslo, ale je to nebezpecne)
Tony
----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 05, 2008 1:41 PM
Subject: Re: Letadla a vůbec - takové jedno víkendové upozornění
Kdyby bylo tak jednoduche pomoci motoru hybat vzduchem, proc se
pristava/startuje proti vetru, proc pri vetsich rychlostech vetru
nejde pristat/odstartovat vubec ?
Další informace o konferenci Hw-list