KEIL C pro C51 - konstanty

pyrin pyrin@volny.cz
Sobota Duben 5 10:16:42 CEST 2008

Ale dát kalibrační konstanty a sériové číslo do code asi není nejšťastnější
? Tedy pokud děláte JEDEN kus. Pokud jich je tisíc, tak to řešíme tak, že to
cpeme do EEPROM. Lépěji se to pak kalibruje a hlavně i sériové číslo a
identifikaci mohu měnit kdykoliv potřebuju. Samozřejmostí je, že to vše je
na absolutních adresách, aby se mi to pokaždý nenalinkovalo jinam. Tedy
takto to používám u 89C51ED2. MImochodem, znáte někdo nějakou zajímavou cenu
na AT89C51ED2-SLSUM ? (na 1000ks).
pyrin

----- Original Message -----
From: "Va_Sm" <spiritusII@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, April 05, 2008 9:04 AM
Subject: Re: KEIL C pro C51 - konstanty

Ano resim podobny problem. Mam nekolik kalibracnich konstant, parametry
zarizeni a text(seriova cisla). Tento seznam by mel byt uveden v h
souboru. Prave sem myslel, ze by bylo dobre tyto konstanty zadefinovat
na konkretni mista do kodoveho segmentu, kde by mohla byt pozdeji
programove menena (prikazy po ser. lince).
   Pravdepodobne to vyresim definici promennych nekam do RAM a pak kus
teto oblasti v RAM nakopiruji do kodove flash, odkud je podu cist
popripade modifiovat.

V. Smidl