RE: KEIL C pro C51 - konstanty

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Sobota Duben 5 09:59:16 CEST 2008

Chapu jeste konstanty v .h souboru, ale neni mi jasne jak je chcete nasledne v zrizeni menit pomoci prikazu po seriovve lince?
O jakem MCU se tu bavime?

Osobne to resim u zarieni s teplomery DS1820, kdy dopredu neznate SN teplomeru, ktere k MCU prijdou pripojit, resim to tak, ze pole s SN teplomeru nacitam z EEPROM, kterou lze i prikazove plnit pres seriovou linku.

>Ano resim podobny problem. Mam nekolik kalibracnich konstant, parametry
zarizeni a text(seriova cisla). Tento seznam by mel byt uveden v h
souboru. Prave sem myslel, ze by bylo dobre tyto konstanty zadefinovat
na konkretni mista do kodoveho segmentu, kde by mohla byt pozdeji
programove menena (prikazy po ser. lince).
   Pravdepodobne to vyresim definici promennych nekam do RAM a pak kus
teto oblasti v RAM nakopiruji do kodove flash, odkud je podu cist
popripade modifiovat.

V. Smidl