Letni cas - zahada

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Duben 4 14:10:35 CEST 2008

o> To mne zajima.

o> Kdyz tedy jedou XP v UTC a ja si zmenim cas na letni, tak se mi posune
o> automaticky u vsech zobrazenych souboru, i kdyz byly vytvorene treba v zime?

Záleží na úhlu pohledu.
Ukáže se čas o hodinu jiný, ale ve skutečnosti se jedná o stejný čas -
posunula se nula časové stupnice.

Opakuji, týká se souborů na NTFS, které mají čas uložen v UTC a
vztahuje se na ně převod do lokálního času.

Tomáš

P.S.
Ostatně soudím že letní čas musí být zrušen :-)

o> Oja