Bootloader

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pátek Duben 4 12:56:08 CEST 2008

Dobry den,

tie AVR230/AVR231 su pekne, nevedel som o nich. Akosi som sa prilis
zameral na tie secure uC a tak som si to len vymyslel. Nevedel som, ze
to uz norski studenti vecer pri pive stihli vyriesit. Je to ako keby si
chcel do nejakeho slabsieho AVR (napr.2313) natlacit USB a Ethernet.
No a 64 bitov sa mi zdalo malo, chcel som najskor napisat 2048 bitov :-)

P.S. Aky bootloader je v QR6 ?

Richard Kaliciak