DDS - jaky je stav?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Duben 3 16:22:12 CEST 2008

zistite si v Printede ci a kolko este maju plosakov. Ked konstrukcia
vysla mali sme dohodu ze ich urobia viacmenej na dobre slovo a budu
predavat za vyrobne ceny, vzhladom na to ze mame spolu velmi dobre
vztahy. Mali vyrobenych 50 a ked som sa naposledy pytal (2006) predali
ich tusim okolo 35.
Ak sa budu vyrabat plosaky nanovo budete sa musiet dohodnut sami, ja sa
v tom uz angazovat nebudem. Zaroven ak sa budu musiet vyrabat nanovo
mozno by stalo za uvahu vyrobit nove filmy s opravenymi bugmi, bolo ich
tam niekolko.
b.