Bootloader

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Čtvrtek Duben 3 16:17:01 CEST 2008

Dobry den,

tak este raz.

Chcete:

* nahrat zasifrovany program do uC a bude sa desifrovat pocas
vykonavania --> Secure uC

* alebo to sifrovanie ma byt len pre ten instalator a do cieloveho uC sa
to nahraje v cistom kode (desifrovanie v PC) --> obycajny uC

* alebo sa to ma sifrovane posielat do Bootloadera a ten to ma
desifrovat a napalit desifrovane do flasky --> uC s Bootloaderom, v
ktorom je implementovany desifrovaci algoritmus so 128-bitovym klucom
--> narocne na pamat a vykon (ARM?)

?

Richard Kaliciak