Problem s IC-progem

Jiri Splichal splichal@nizona.com
Čtvrtek Duben 3 12:17:12 CEST 2008

Dik za odpoved!
Zkusil jsem ten winpic800 a ten funguje se vsemi PICy co tady mam
dobre.Takze HW mam v poradku,ale neni mi porad jasny,proc s tim nejde
dobre ten IC-prog :-(  Byl jsem s nim spokojeny- umoznoval napr.diky
tomu,ze mel nekolik zalozek s "bufery" porovnat nacteny soubor .hex s
obsahem v PICu ,nacital konfiguraci ze souboru atd..
Ten winpic800 je ale zase rychlejsi ;-)

No a pouzivam ho,protoze ten muj bastl je takovy slepenec vsech moznych
typu co jsem nasel na netu :-)  ,nezivim se tim a doted
na starem PC slapal dobre...

Jeste zkouknu ty odkazy ,ale samozrejme ,ze nez sem psal ten dotaz
,taxem taky hledal ;-)

Dik!
Jirka