prerobenie LCD na LED

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Duben 3 10:38:36 CEST 2008

Pre lety chteli do nejake skoly zobrazovat ve tride pro vsechny zaky to
co meri ucitel na stole merakem PU510. Vzal jsem PU510, vyvedl vsechny
signaly z LCD displeje ven, prohnal jsem to pres 74HC86 a vystupem pres
ULN2803A velke LED segmentovky. Chodilo to dobre.

74HC86 je Exclusive OR. Do jednoho vstupu jsem dal vzdy spolecny signal
LCD displeje a do druheho vstupu signal daneho segmentu.

Martin Hanek