Merak ESR, pripadne DCR?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Duben 2 19:57:33 CEST 2008

Ahoj,

tak s tymto uplne suhlasim. Este by som rad pridal, ze to nie su len
programatori ale aj novi mladi ing., ktory vedia akurat tak tahat rozumy od
druhych metodami, ktore silno pripominaju iste struktury zname uz skoro
jedno storocie, namiesto toho, aby si sami sadli a co to nastudovali v
dostupnej literature ci i-nete. V BEN vyslo par naozaj dobre pisanych knih a
sam z nich cerpam. Zial cele to ma este jeden hacik, a to vacsinou mladeho
manazera, ktory sa riadi jednym z mojich oblubenych hesiel "Vcera bolo
neskoro..." a "Musime setrit kde sa da, vratane platu konstruktera."

Pavle, presne tak ako si to napisal.

A.

Vo víne je pravda!
http://vino.zoznam.sk/