Merak ESR, pripadne DCR?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Duben 2 17:12:38 CEST 2008

pod toto sa mozem skoro podpisat, akurat programatora replacneme za
fyzika. Jeden by neveril co tito dokazu. Chybajuce znalosti problematiky
su vykompenzovane neuveritelnou snahou a pocitom ze dokazu vsetko :-)
Uz som asi spominal pripad kedy fyzik spolupracujuci s niektorym
cernskym experimentom konstruoval nejake zariadenie a 16A z 230V zasuvky
mu bolo malo. Co urobil? Dal tam dve sietove snury paralelne, dve
zastrcky, kazda da 16A, tak spolu to je predsa 32 nie? Keby som to
nevidel na fotke tak neverim....
b.