OT: Office 2003 <> 2007

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Duben 2 13:59:11 CEST 2008

Zdravím,
  možná bych to formuloval jinak: Ty ostatní příspěvky nejsou méně OT,
než tato dáma :-). Ten detektor v ČT byl zpočátku pokud vím diskutován
kvůli pořadu o Teslovi, což byl, dá se říci, na svou dobu "hardwarista"
:-). Je ale pravda, že pak se tu začaly šířit vášně a stala se z toho
víceméně platforma samozvaných obhájců "vědeckého přístupu" proti
"pavědcům".
Co plateb na e-bay se týče, zde chápu, proč se tu lidé ptají, jde asi
o to, že nejsou běžně dostupné listy typu ebay-member-list ani jiné zdroje
insformací, takže tu není splněn předpoklad, že někde najdu odpověď lépe
a rychleji. To samé se týká asi i celních problémů. Flames typu
Linux/Windows bych taky docela rád eliminoval :-).
  Zkrátka jsem myslel jen na to, zda by se skutečně o trošku více
nemohlo dodržovat původní zaměření listu, snad až na ty páteční OT typu
různých kvízů či jiných "víkendových" témat, tam by snad i tahle otázka
nemusela tak vadit...
  S pozdravem Pavel Troller