OT: Office 2003 <> 2007

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Duben 2 13:12:58 CEST 2008

> Hezké odpoledne,
>
>    jsem spokojenou uživatelkou MS Office 2003. Poslední dobou se ale
> objevují reklamy na Office2007 za cenu která je opravdu dobrá :-) A proto
> se chci zeptat, jestli to má cenu? Je mezi MSO2003 a MSO2007 veliký rozdíl
> a nebo ani ne? Většinou používám jen Word občas Powerpoint a Excel spíše
> sporadicky.
>
>    Předem se omlouvám za částečné OT a věřím, že se nedostaneme do nějaké
> moc veliké války. Nechci se hádat o výhodách a nevýhodách pro OO (mně to
> stačí v práci) ale ráda bych znala názor na oba tyto balíčky.

Zdravím,
  především mi dovolte Vás ujistit, že Vás považuji za velice aktivní a dobrou
přispěvovatelku konference, hluboce si Vás i Vašich názorů vážím a rozhodně
nechci reagovat v jakkoliv nepříjemném nebo odmítavém duchu.
  Na druhou stranu mi dovolte uvést můj názor, že tato otázka není v této
konferenci jen částečné, ale naprosté OT. Přeci jen, jde o čistě softwarové
aplikace, které s hardwarem nemají skutečně nic společného.
  Domnívám se, že musí existovat desítky specializovaných konferencí,
založených speciálně za účelem diskuse produktů těch či oněch softwarových
společností, těch či oněch programových balíků, atd. Zdá se mi, že by mohlo
být lépe se zeptat tam, protože i odpovědi budou fundovanější a úplnější.
  Představte si, že bych sem vznesl dotaz, zda má smysl v Linuxu upgradovat
z KDE 3.4 na KDE 3.5. Pro většinu váženého čtenářstva konference by to byla
zcela irelevantní otázka, která by je jen nutila mazat bez čtení všechny
příspěvky toho threadu. Přesně toto se nyní bude dít s tímto threadem u mne.
  Tak snažně prosím a smutně koukám - bylo by možno skutečně omezit tahle
naprostá OT tak, aby alespoň určitá souvislost s tím hardwarem byla zřejmá
:-) ? Myšlenka, že Office přeci používají všichni a že tedy je to bude také
zajímat, nemusí být vždy pravdivá...

  S pozdravem Pavel Troller