OT: Office 2003 <> 2007

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Duben 2 13:06:18 CEST 2008

Nedoporucujem. U nas v praci to uz par kolegom nainstalovali - vsetci
nadavaju. Ide o to, ze sa zmenil vzhlad z klasickeho menu + toolbar na
akysi podivny mutant zaloziek a tlacitok. Clovek sa tam rychlo
nezorientuje, co samozrejme nemusi vadit, ak ma dost casu (a to v praci
nie je). Takze ak sa nebojis experimentovania a mas cas si zvykat na
uplne ine rozlozenie aj celkom beznych ovladacich prvkov, preco nie :-)

miro

--- Saša Svobodová <sasa.svobodova@centrum.cz> wrote:

> Hezké odpoledne,
>
>     jsem spokojenou uživatelkou MS Office 2003. Poslední dobou se
> ale
> objevují reklamy na Office2007 za cenu která je opravdu dobrá :-)
> proto se chci zeptat, jestli to má cenu? Je mezi MSO2003 a MSO2007
> veliký rozdíl a nebo ani ne? Většinou používám jen Word občas
> Powerpoint
> a Excel spíše sporadicky.
>
>     Předem se omlouvám za částečné OT a věřím, že se
> nedostaneme do
> nějaké moc veliké války. Nechci se hádat o výhodách a
> nevýhodách pro OO
> [...]

You rock. That's why Blockbuster's offering you one month of Blockbuster Total Access, No Cost.
http://tc.deals.yahoo.com/tc/blockbuster/text5.com