OT: Office 2003 <> 2007

Saąa Svobodová sasa.svobodova@centrum.cz
Středa Duben 2 12:58:09 CEST 2008

Hezké odpoledne,

    jsem spokojenou uĹľivatelkou MS Office 2003. PoslednĂ­ dobou se ale
objevují reklamy na Office2007 za cenu která je opravdu dobrá :-) A
proto se chci zeptat, jestli to má cenu? Je mezi MSO2003 a MSO2007
veliký rozdíl a nebo ani ne? Většinou používám jen Word občas Powerpoint
a Excel spíše sporadicky.

    Předem se omlouvám za částečné OT a věřím, že se nedostaneme do
nějaké moc veliké války. Nechci se hádat o výhodách a nevýhodách pro OO
(mně to stačí v práci) ale ráda bych znala názor na oba tyto balíčky.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186