Merak ESR, pripadne DCR?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Duben 2 12:07:47 CEST 2008

DCR=DC resistence, jinak receno odpor při namahani stejnosmernym proudem,
muze jit o hodnotu dulezitou napriklad u C v spinanych zdrojich

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Saša Svobodová
Sent: Wednesday, April 02, 2008 11:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: Merak ESR, pripadne DCR?

Hezké dopoledne,

    to asi tak jednoduché nebude, protože v tom ESR měřiči od p. Zajíce je
osminohový procesor a už takhle je to asi dosti na hraně. I když je pravda,
že ten posuvný registr by mohl řídit místo LEDek to LCDčko. I když je to
opravdu nutné? Já jej mám a používám jej dosti často (a dosti často vyhazuji
kondenzátory). Pro běžná měření jeho stupnice stačí.
Upřímně mi je jedno jestli je ESR 1ohm nebo 1.1ohmu... Ale proti gustu :-)

    Mimochodem, co to je DCR?

					Saša K. Svobodová

         mail: sasa (tečka) svobodova (zavináč) centrum.cz  mobilni mail:
svobodova (tečka) sasa (zavináč) vodafonemail.cz

          ICQ:  260 344 186

Jan Waclawek napsal(a):
> Mno a co tak skusit oslovit p.Zajica, co by stalo nahradenie LEDiek
LCDckom?

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2993 (20080401)

http://www.eset.cz

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2994 (20080402)