OT: Paranoidne pateorie, was: Dnesny ranny ulovok z osadzovne

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Duben 2 10:55:08 CEST 2008

Jano,

ked tu uz mame po ranu rozne pateorie, nemas nejaku teoriu o tom asteroide,
ktory nas ma zasiahnut tak o 30-40 rokov... Minule som pocuval v radiu o tom
nejaku relaciu s nejakym renomovanym astronomom.

A.