Merak ESR, pripadne DCR?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Duben 2 10:24:47 CEST 2008

No on je zasadni problem v tom, ze za 5$ zvladnou to, ceho mohou sypat
mnohakontenerove serie. Takovy multimetr si koupi v lidlu ci jinem
discontu kazdy chlap a polovina zenskych proste domu. Veliciny co to
meri aspon trochu chapou. Obcas se jim hodi zmerit napeti baterky v
budiku, akumulatoru v aute ci 230V v zasuvce (nebo si aspon mysli, ze
se jim to hodi).
Merak ESR v takovem mnozstvi nikdo neproda, jelikoz i v teto konfere
si nejsem jist, zda vsichni vedi co je ESR a proc/kdy je pro ne
dulezite (vcetne mne do nedavna), jeste mene lidi ma realnou potrebu
jej merit. Neni mass prodej -> neni mass production -> neni
srandacena.

A abych byl aspon trochu uzitecny - vysla nejaka konstrukce v Elektoru
tusim mereni kapacity a ESR, nevim ci jeste neco dalsiho s jednocipem
(musi byt) a zobrazovanim cisla na displayi. Vyslo to v zari 2005,
prodavaji to i jako kit
(http://www.elektor.com/products/kits-modules/kits/combi-c-meter-(040259-71).91416.lynkx)
- ale cena neni cinska:D:D:D
Marek