Dnesny ranny ulovok z osadzovne

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Duben 1 22:09:28 CEST 2008

Helia se v USA (kolem 90 % svetove produkce) vytezilo v roce 2002
87,000,000 m3 (udaj dle USGS) coz je pri hustote 0.17 kg/m3 asi 14,790
tun. Od te doby tezba helia celosvetove klesa a ceny celosvetove
stoupaji. Dokud to je to financne unosne tak se na svetove spotrebe
helia podilim asi 0.00001 % a pro vlastni potechu jej vyfukuji do
vody.

Ales Prochaska