jak se zakládá mailing list?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Úterý Duben 1 22:00:30 CEST 2008

Dne Tuesday 01 April 2008 21:51:39 Jaroslav Lukesh napsal(a):
> a co newsy, nabyly by na to vhodnější?
>
> ML se dá nejjednodušeji provést tak, že se udělá adresa třeba na seznamu a
> do filtrů se hodí pravidla na zasílání kopií vyjmenovaným účastníkům. Má to
> ale jeden háček - nemění to adresu odesílatele, tedy musí se dávat
> reply-to-all.
>
> Nepíšete co máte za OS.

To nechci, musí to měnit adresu tak aby to bylo jednoduše k použití (i pro
děvčata :-))
Já mám všude gentoo linux, ale ostatní jsou všichni na woknech.
Nicméně nevím jestli by bylo možno používat moje počítače jako server, když
uvážím jaké problémy mám jen s provozováním smtp serveru na svém stroji
připojeném přes ADSL.
(můj SMTP server se bleskurychle ocitl v databázi sorbs přestože nemá vůbec
žádné otevřené porty na straně internetu)
Radši bych na to použil nějaký veřejný server kde lze zdarma založit vlastní
list.

JL