Dnesny ranny ulovok z osadzovne

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Duben 1 20:38:55 CEST 2008

Jestli jsem to dobře před časem nastudoval, tak teoreticky můžou v LHC
vzniknout mikroskopický černý díry (tuším že velikost atomů nebo spíš ještě
menší) na velice krátký okamžik (dobu si taky nepamatuju, ale tuším, že to
bylo něco jako 0, hodně nul 1 sekundy). No a někteří lidi si myslí, že jedna
ta černá díra může začít pohlcovat hmotu a tím se zvětšit no a ve finále
pohltit všechno kolem sebe včetně sluneční soustavy.
Této teorii obvykle věří lidi hledající v kdejakým prdu záhadu a posléze se
snaží tuto "záhadu" vysvětlovat různými nadpřirozenými úkazy, něco ve stylu
Detektoru, respektive různých záhadologů a pavědců v tom pořadu
vystupujících...