USB problem o5

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Úterý Duben 1 19:34:55 CEST 2008

Zdravim
kolega potrebuje radu.
Mam zarizeni na PIC18F2450 ktere ne USB posila kazdych 5 sekund  20
bajtu dat.
Na doporuceni  jsem predal kolegovi  tyto stranky:

http://www.alanmacek.com/usb/#Example_Host_Code
http://www.lvr.com/hidpage.htm

Ale je problem, jak tyto data odchytit ?
Ty funkce ktere se spousteji ne cteni z USB, zablokuji vse ostatni, tedy
pusti cteni s timeoutem 1 sec a pak az za dalsi 4 sekundy, pokud behem
techto 4 sekund prijde paket, nezachyti  jej, protoze data co 5 sekund
neprichazeji presne a pak se to rozladi.
Zkousel udelat i to ze po odchytnuti prvnich dat ceka cca 5 sec do cteni
druhych , ale je to nespolehlive.

nema nekdo navod jak by se dalo chytat data z usb pres interupt nebo
jine reseni ?
Zarizeni posila data na usb samostatne bez nejakych dalsich requestu.

POkud by mel nekdo zajem i o placenou spolupraci, dejte mi vedet, ten
projekt mel byt vcera hotov ;-)

Mockrat dekuji
LK