Grafika Radeon

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Úterý Duben 1 19:01:33 CEST 2008

Dobry den, myslim, ze kartu do desky nedate. Babicka sice rikavala, ze
myslet znamena ho*no vedet, ale pokud jsem se dobre dival, tak deska ma slot
AGP a GK ma PCI-E 16×.
Ovsem netvrdim, ze se uvedena karta nedelala i s AGP. Mozne to je. Pak by do
desky sla a byla by
o dost vykonnejsi, nez ta integrovana. Ovladace najdete zde:
http://ati.amd.com/support/driver.html ,
jen si musíte vybrat podle OS, ktery pouzivate.
Vladimir

Mám staršie PC s MB VIA K8M800-CE + VT8237R Chipset s procesorom AMD
Sempron 2600+,1,6 GHz. Je na ňom integrovaná grafika a zvuková karta.Mám
v šuplíku staršiu grafickú kartu Radeon X550 128MB. Moja otázka je:
Bola by grafika rýchlejšia,ak by som túto kartu nainštaloval na uvedený
MB ,je to vôbec možné ? Stačlo by túto kartu zasunúť do príslušného
slotu,alebo treba ešte niečo nastavovať ?