Dnesny ranny ulovok z osadzovne

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Duben 1 16:24:57 CEST 2008

mno nemyslim ze niekolko 1000 Virtex II je nejake zavratne cislo. Je to
uz pomerne preflaknuty cip, nepoznam sice mnozstva predaja, ale tipol by
som ze ich sekaju na beziacom pase.
Horsie to bolo s heliom. Podla povodnych planov potrebne mnozstvo helia
pre lhc bolo odhadnute na nejakych 90 ton a po naplneni prveho sektora
zistili ze to bude az 130 ton. Problem by to normalne nebol ale podla
toho co tvrdil tipek z cryo celorocna celosvetova produkcia helia je
okolo tych 100 ton :-) To uz s cenami zahybalo, cital som dokonca clanok
v nejakom americkom platku ze boli zrusene sutaze nejakych balonov lebo
nemali helium :-)))
V kazdom pripade by ma zaujimalo kolko helia sa rocne na svete vyrobi,
skuste to niekto zistit... Ja som to bohuzial nenasiel.
b.