OT: BANN (bylo Reseni problemu s neprizpusobivymi?)

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 1 13:07:42 CEST 2008

Hmmm pokud narazis na tu nedavnou debatu o simulatorech tak ja o tom
vim, ale je to mailova konference a pokus sem nekdo neco posle neda se
to odestat. Pokud by se to delo soustavne tak bych ja nebo p.Olmr zakrocil.

Radek Vicek