Hlinikove krabicky bolo RE: industry CASE 170x170

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Duben 1 11:12:55 CEST 2008

Ahojte,

neviete niekto o nejakej podobnej hlinikovej krabicke, kde by sa dali
nasekat pcb-dosky vertikalne? Potreboval by som nieco na sposob klasickeho
19" racku ale s mensim formatom dosiek. Nieco podobne ako na dolnom obrazku
ale vertikalne, nie horizontalne. Vdaka.

A.