Krabicky ci skrinky pro ruzny material (sroubky a pod.)

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Duben 1 08:19:55 CEST 2008

Pokud vyslovene nechcete suplicky tak ja mam na zdi v dilne na spojovaci
material takovy zelezny rost, kde jsou zavesene takove plastove
kontejnery cca 15x10x8, ktere jsou shora otevrene. Takze pokud neco chci
tak tam muzu bud sahnout rovnou a nebo jej sundam tak, ze kontejner
lehce nadzvednu, vyklopim a sundam. Je to maximalne prakticke. Bohuzel
na to nemuzu najit zadny odkaz na netu - nevim jak se to presne jmenuje.
Radek Vicek