Zapojeni luxmetru na AD

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 30 13:14:59 CEST 2007

 30.9.2007, 13:09:36

TLC271 muzete napajed v rozsahu 4(3) - 16 V, nemel by tedy byt problem
pouzit takove napeti ktere vam vyhovuje.
No a rozsah/citlivost nastavujete hodnotou R ve ZV popr. delicem na
vystupu.
Jeste mne napadl jeden bezny OZ pro tohle pouziti CA3140/3130

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz