mini PCI Typev1B

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Září 29 21:20:33 CEST 2007

Mini PCI je rozhraní, co se používá v notebookách a routerech. Nebo i
ve stolních PC, ale samo že s redukcí na PCI. Např. 5GHz wifi kartu
jsem viděl v nabídce nějakýho eshopu jako kombinaci miniPCI karty a
redukce.

V tom jeho notebooku by to nejspíš použít šlo, ale dokud to
nevyzkouší, tak to nebude vědět jistě. Někde jsem i čet, že některý
notebooky podporujou jen určitý karty. Myslim ale, že větší problém
bude mít s umístěním antény. No hlavně si ji bude muset taky koupit,
pokud ji tam ten notebook už nemá - ale to by poznal podle kablíků s
konektorem někde poblíž toho mini PCI slotu.

P.K.