Zapojeni luxmetru na AD

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Září 29 20:08:22 CEST 2007

aha to je chytre - dekuji moc obema

jestli chapu tedy dobre tak v mem pripade muzu vyhodit celej ten
kalibracni delic a zpetnovazebni odpor pripojit rovnou na vystup OZ - v
mem pripade ma dioda 0.6A/W takze se jen kouknu jakou ma plochu cipu az
to budu prepocitavat a vic nemusim nic resit - defacto to jen kopiruje
charakteristiku FD.

Jeste mi poradite nejakej sikovnej OZ na tohle pouziti? Rozkmit 0-5V?
Idelane dostupny v GME.

Radek Vicek